czwartek, 7 września 2017

18 w czerwieni

Witajcie :) Małymi kroczkami powracam po długiej przerwie,spowodowanej odejściem najbliższej mi osoby,mojej mamy:( Myślałam,że już nic nie uda mi się stworzyć...weny brak,                                ale pomalutku zaczęła wracać i udało mi się wykonać kilka prac.
A oto jedna z zaległych którą chciałam Wam pokazać.Książka na 18 urodziny,zdjęcie jest punktem centralnym i do niego dobierałam kolor i dodatki,mam nadzieję,że się wam spodoba:)


Dziękuję za każde pozostawione słówko :)

4 komentarze:

  1. Cieszę się,że jesteś z nami Lenka:)
    Kartka ze zdjęciem jest przepiękna.Cudownie dobrałaś kolory.Bardzo to lubię w Twoich pracach z fotografiami.Sprawiasz,że są wyjątkowe.
    PS.Wiem co czujesz i jest mi bardzo przykro.Straciłam mojego najukochańszego dziadka,w którym widziałam cały śwat,5 lat temu i ciągle cięzko,ale wiem,że dalej jest ze mną,lubię sobie z nim rozmawiać,mogę mu powiedzieć wszystko-to najlepszy przyjaciel.Jestem pewna,że Twoja mama też jest blisko Ciebie i zawsze będzie Cię wspierać.Bardzo mocno Cię przytulam Lenka,trzymaj się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Adusiu za miłe słowa,moja mama też uwielbiała rękodzieło,szydełkowała robiła na drutach,szyła,robiła biżuterię,dlatego tym bardziej nie mogę siedzieć bezczynnie bo wiem,że spogląda na mnie z góry:)pozdrawiam Cię serdecznie:)

      Usuń
  2. Kolory wspaniale komponują się ze zdjęciem ;) Mimo czerwieni wszystko wyszło bardzo delikatne, lekkie, piękne!
    Bardzo trudno przeżywać śmierć najbliższej osoby... Wierzę, że Twoja mama będzie czuwać nad Tobą i Twoją rodziną. Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko:)przyznam,że było to dla mnie wyzwanie by zrobić oprawę do tak pięknego zdjęcia,ale chyba się udało bo solenizantka była zachwycona:)dziękuję za miłe słowa i również pozdrawiam :)

      Usuń